Het verhaal achter Innomads

Be a Mad Methode

Hieronder bespreken we de werkwijze van Innomads. Het 5-stappenplan dat we doorlopen, is voor iedere ondernemer gelijk, maar de invulling ervan is afgestemd op jouw persoonlijke- en zakelijke wensen en doelen.

Hoe we die wensen en doelen bepalen? Met name door met elkaar in gesprek te gaan. We horen graag wat je drijfveren als ondernemer zijn, waar je trots op bent en wat volgens jou anders of misschien zelfs beter kan. Samen kijken we vooruit en bepalen we waar je over bijvoorbeeld een jaar wilt staan.

Met onze expertise én een gemeenschappelijke ambitie is bedrijfsgroei altijd realiseerbaar!

MORE ABOUT THE MADS

Stap1: (B)usiness (E)xpansion

Bedrijfsgroei is een keuze! Vraag jezelf af 'wil ik echt groeien met mijn onderneming?' Je bedrijf laten groeien kent heel veel leuke en interessante momenten. Maar soms moet je rationele keuzes maken. En dat is echt niet altijd gemakkelijk. Kies je wel voor exponentiële groei? Gefeliciteerd. Een moedige stap! Laat ons jouw helpen door middel van de BE A MAD methode.

Stap2: (A)nalysis - Financial

Eén van de belangrijkste aspecten van groei is het uitvoeren van een goede 0-meting. Innomads maakt samen met jou inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Zowel qua marge(s) als potentie van jouw producten en/of diensten. Alsmede de huidige stand van zaken op het gebied van online marketing.

Afhankelijk van het type bedrijf voeren we een korte- en bondige of een uitgebreidere financiële analyse uit. In de financiële analyse bepalen we de marge(s) en potentie per product en/of dienst. Op basis van een juiste kruisbestuiving tussen marge en potentie richten we de online marketing in op één of enkele producten/diensten zoals je leest in stap 3.

Stap3: (M)arketing Online

We richten de (online) marketing op meetbare wijze in. Zo kun jij ten allen tijden monitoren wat de voortgang is. SEO, SEA en social media, wij weten deze kanalen optimaal in te zetten voor jouw bedrijf! Natuurlijk houden we rekening met een juiste verhouding tussen de investeringen in (online) marketing en de opbrengsten.

Wij werken vanuit een positieve ROI (Return on Investment) gedachte.

Stap4: (A)cquisition of Leads

Door een combinatie van het inrichten van de juiste (online) marketing kanalen en het toepassen van conversie verhogende maatregelen op jouw website(s) /webshop(s) trekken we nieuwe leads aan. Marketing Qualified Leads (MQL's) noemen we dit. Deze MQL's monitoren we totdat deze een deal zijn geworden zoals je leest in stap 5.

Stap5: (D)eals & Revenues

De laatste stap van de BE A MAD methode is een optimale aansluiting van de sales op de online marketing. Hiermee maken we de toegevoegde waarde van MQL's meetbaar in euro's. We geven salestraining(en) en/of zorgen dat het CRM pakket aansluit op de website/webshop.

De BE A MAD methodiek is een bewezen methode. Lees daarvoor ook onze cases!

Stap6: Bedrijfsgroei stopt nooit

Een blijvend rijdende trein. Zo kun je bedrijfsgroei omschrijven. Wanneer je er één keer aan begint wil je nooit meer terug. Een interessante ontdekkingsreis vol met obstakels. Maar die overwinnen we samen! Let 'The Mads' guide you!!

Innomads - The Next Generations Growth Guide

Meer weten over

de spannende reis die groei heet?

LET'S MEET..